Американський флот не встигає підтримувати свої авіаносці у належному стані

Сьогодні Пентагон витрачає боєготовність авіаносців швидше, ніж ВМС США можуть її сформувати. Справа в тому, що вимоги політичного керівництва “генерувати присутність” на Ближньому сході та у Чорному морі перевищують можливості по відновленню технічної готовності. Про це пише “USMI”.

 

“Інтенсивне використання в поєднанні із зупинкою обслуговування багатьох кораблів через затримку переправлення військового корабля США “Gerald R. Ford” (CVN-78) у місце постійного базування”, – пишуть журналісти, – “створює значне навантаження на невелику кількість авіаносців, в той час як інші знаходяться у місцях постійної дислокаціїі і не отримують жодного робочого навантаження”. 

 

Серйозність ситуації з вичерпанням ресурсів кораблів можна порівняти хіба що з ситуацією під час “Арабської весни” та Афганської кампанії США. 

 

Читайте також:

 

ВМС США завершили випробування новітнього безпілотника вертикального зльоту

 

 

Начальник військово-морських операцій адмірал Майк Гілд сказав “USNI News” в недавньому інтерв’ю, що він з усіх сил намагається зберегти розгортання на рівні приблизно семи місяців, темп персоналу – приблизно два до одного, а швидкість ремонту – мінімальною.

 

Проте через проблеми в технічному обслуговуванні можливість виконувати завдання на Східному узбережжі незабаром залишиться тільки у “USS Dwight D. Eisenhower” (CVN-69) – чи не найстарішого авіаносця у флоті (йому вже 43 роки). “Ейзенхауер”, тільки що завершив плавання довжиною у 200 днів в морі без заходу в порт через пандемію коронавірусу, і повинен знову розвернутися на початку наступного року, підтвердили “USNI News” два представника міністерства оборони. 

 

Хоча флот Західного побережжя не стикається з тими ж проблемами, з якими стикаються його атлантичні “колеги”, він може теж отримати купу проблем з технічним станом авіаносців у майбутньому – вважають журналісти.

 

Нагадаємо: