У США розказали, скільки Китай витрачає на свою пропаганду в Америці

Комуністична партія Китаю витрачає мільйони доларів на рекламу, щоб поширювати позитивні новини про Китай в Сполучених Штатах.

 

Міністерство юстиції США повідомило, що тільки за останні чотири роки Пекін витратив майже 19 мільйонів доларів для просування китайської пропаганди всередині країни. Платежі були зроблені від імені контрольованої Пекіном газети “China Daily”, яка є англомовним виданням, що випускається КПК.

 

Такі видання, як “The Wall Street Journal”, “New York Times” і “Los Angeles Times”, отримали ці виплати за розміщення реклами на своїх сайтах і в друкованих виданнях. Платні рекламні оголошення виглядають як реальні новинні статті та містять прокитайську точку зору на події в світі і Китаї.

 

За даними відомства, у відповідь на критику з приводу угод про публікації з China Daily кілька газет почали розривати зв’язки з китайської газетою. “The New York Times” почала поступово видаляти рекламу “China Daily” зі свого веб-сайту ще в серпні.

 

Нагадаємо: