Тільки 21% опитаних учасників війни використовують телемарафон, як джерело новин.
Результати спеціального дослідження «Індекс медіаграмотності: ветерани війни з РФ», яке провела громадська організація «Детектор медіа», показали більш негативне ставлення до формату телемарафону серед ветеранів у порівнянні з українською аудиторією в цілому — 39% проти 27%.
Через прикрашання дійсності і відсутність поглядів у «Єдиних новинах» 82% опитаних українських захисників, за їхнім зізнанням, змушені шукати інформацію в інших джерелах. Серед усіх українців ця частка становить 74%.
Про це йдеться в дослідженні “Індекс медіаграмотності українців”, проведеного “Детектора медіа”.
Скоріш позитивно до телемарафону ставляться 20% ветеранів. Серед загальної аудиторії таких 28%. І ще 31% оцінюють «Єдині новини» як негативно, так і позитивно.
Крім того, згідно з дослідженням, ветерани рідше, ніж українці в цілому, дивляться національний телемарафон. Лише 21% опитаних захисників використовує «Єдині новини» як джерело інформації. Як показав Індекс медіаграмотності всієї аудиторії медіа в Україні, кількість українців, які черпають інформацію з телемарафону, становить 31%. І в порівнянні з 2022 роком вона зменшилась на 10%.