Мінсоцполітики впроваджує новий інструмент державної підтримки внутрішньо переміщених осіб. Це субсидія на оренду житла, яка враховуватиме як фінансову спроможність кожної родини, так і різницю у вартості оренди в різних регіонах України. Подати документи на оформлення можна буде вже з 29 січня 2025 року.
Про це повідомляє Міністерство соціальної політики України.
“Внутрішньо переміщені особи з невеликими доходами, які потребують підтримки від держави, зможуть одночасно отримувати і житлову субсидію, і субсидію на оренду житла”, — підкреслила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
«Субсидія на оренду — важливий інструмент для підтримки ВПО. Це також дозволить не лише допомогти родині фінансово, але й захистити юридично, адже договір оренди убезпечить від необгрунтованого підвищення ціни або виселення без підстав. І що важливо: так само інструмент забезпечує захист орендодавця від несплати орендної плати чи комунальних послуг», — запевняє Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
Хто зможе скористатися субсидією?
Внутрішньо переміщені особи, які:
- виїхали з окупованих російською федерацією регіонів або із зон бойових дій і не мають власного житла в умовно безпечних регіонах України, а їхнє житло знищене або непридатне для проживання
- хочуть орендувати індивідуальне житло, але не мають достатньо коштів для цього
- орендують житло і витрачають на нього суттєву частину своїх доходів
Важливо: субсидія на оренду житла надаватиметься за умови, що:
- орендар і орендодавець не повʼязані родинними відносинами
- орендар не отримує від держави допомогу на проживання ВПО
- орендодавець приміщення вже не отримує на нього компенсацію за програмою «Прихисток»
При цьому, родина ВПО може одночасно отримувати і субсидію на оренду, і субсидію на житлово-комунальні послуги.
Як можна буде оформити субсидію на оренду?
- офлайн – у найближчому сервісному центрі ПФУ або центрі надання адміністративних послуг
- онлайн – через портал електронних послуг ПФУ або мобільний додаток (з використанням електронного підпису, він має бути і у власника житла, і у ВПО)
Які документи будуть необхідні?
- договір найму (за встановленою формою );
- заява (за встановленою формою );
- за потреби, копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, опікуна, піклувальника, батьків-вихователів або інші документи, що підтверджують якісь особливі обставини.
Документи подаються особисто власником житла і внутрішньо переміщеною особою. Але, якщо власник житла проживає в іншому регіоні або за кордоном, можна скористатися електронною формою подачі документів на сайті ПФУ.
Крім того, підписати заяву та договору найму від імені власника житла може його законний представник на підставі довіреності.
Читайте також:
Останні записи
Наглядовим радам закладів охорони здоров’я на Харківщині – бути!
Представники ветеранської спільноти 6 листопада взяли участь у круглому столі, присвяченому формуванню наглядових рад закладів охорони здоров’я. Постанова Кабміну № 1221,…
Україна виділила вже понад 2 млрд гривень на бізнес та працевлаштування для ветеранів
З початку повномасштабного вторгнення держава підтримала майже 4 тисячі ветеранських бізнесів, а також має успіхи у питанні працевлаштування захисників, що…
У Львові стартував збір заявок до «Школи стійкості для ветеранського бізнесу»
1 грудня у Львові розпочинається навчальна програма «Школа стійкості для ветеранського бізнесу», створена та реалізовується Бізнес-школою УКУ у партнерстві з…
Зараз читають:
«Ти в ній танцюєш — ми гинемо»: ветерана ЗСУ обурив гелловінський костюм відомого блогера
Український блогер Олег Баришевський, який у 2024 за невідомих обставин…
В Україні створили довідник для інтеграції ветеранів у цивільні професії
В Україні презентували новий довідник для ветеранів і роботодавців, який…
У Запоріжжі ветерани безоплатно здобувають нові професії та навчаються водінню
У Запоріжжі триває місцева програма професійної адаптації ветеранів, ветеранок і…