Приватизація Усть-Дунайського порту виявила несподівані речі – порт виявився майже приватизований

  Фонд Держмайна України (ФДМУ) примудрився “припуститися помилок” під час першої в історії України приватизації морського порту. Незважаючи на те, що за Усть-Дунайський порт ще в січні покупець – Вінницька компанія “Еліксір Україна”, – заплатив якихось 250 мільйонів гривень, через півроку він ніяк не може стати повноправним власником придбаного майна.

  Справа в тому, що ФДМУ виставив на продаж частину майнового комплексу, до якого не мав жодного відношення:    94/100 частки комплексу будівель та споруд державної власності перебуває на балансі ДП “МТП Усть-Дунайськ”, а 6/100 частки – у власності ТОВ “МВДК” та в оренді ТОВ “ЗТК”.

  Ця частка була придбана на торгах у 2007 році. Після цього оборутка була двічі схвалена судовими рішеннями, перепродана та ніким не оспорювалася. Більше того, особи, які контролюють цю частку не змінювалися з 2007 року до теперішнього часу.

 Друга частина «проданого» порту, як виявилось, належить компанії «ЗТК» (Зерновий Терминал Кілія) із Кілії, яка і ініціювала судові справи щодо розподілу власності порту. З травня 2022 року до липня 2023 року компанія перевалила 200 тис. тонн зернових вантажів та обробила близько 50 суден.

  Але й це ще не все. ФДМУ також ще «продав» і автомобільну дорогу, яка належить Адміністрації морських портів України (АМПУ), що веде до порту. А згідно із Законом “Про морські порти України”,  ця дорога не може бути віддана у приватні руки.

 Що тепер із цим усім робити – не знають навіть у суді.

НАГАДУЄМО:

В Україні приватизували морський порт Усть-Дунайськ

В Україні вирішили продати морський порт