У Харкові будуть збирати вітчизняні гелікоптери

Для вітчизняних гелікоптерів злітною вагою 4,5 тонни починають робити фюзеляжі у Харкові.Це буде середньоваговий багатоцільовий гелікоптер.

 

Про це повідомляє “Оборонно промисловий кур’єр”. 

 

Наступним на чергу у виробництво є фюзеляжі середньовагового гелікоптера на 13 тонн та 15 тонн.

 

Фюзеляж ми починаємо в Харкові робити для вертольота 4,5 т злітної ваги. Тобто це середній вертоліт, але ми готуємося і до випуску середньовагового вертольота на 13 тонн, а потім буде і на 15 тонн. У нас в Україні власна наукова і виробнича база, – сказав генеральний директор АТ «Мотор Січ».

 

Раніше Акціонерне товариство «Мотор Січ» придбало виробничий майданчик на заводі «Тора» у Харкові.

 

Сам завод зараз здійснює технічне обслуговування та ремонт авіаційної техніки, і входить до складу Харківського авіазаводу.

 

В’ячеслав Богуслаєв вже пропонував випускати літаки Ан-74 та Ан-140 на цьому підприємстві, після того, як держава дозволить взяти завод в оренду АТ «Мотор Січ».

 

У Державній цільовій науково-технічній програмі розвитку авіаційної промисловості на 2021-2030 роки, оприлюдненій Міністерством з питань стратегічних галузей промисловості України, включено інноваційні дослідження і розробки, необхідні для створення, сертифікації вітчизняного багатоцільового легкого вертольота злітною масою 4-5 тонн.

 

Фінансування складатиметься з асигнувань з державного бюджету у розмірі 350 млн грн. та 214,5 млн грн. власних коштів підприємств.

 

Державний науково-дослідний інститут випробувань і сертифікації ОВТ у своєму звіті згадав, що розробка гелікоптера початкової льотної підготовки для потреб ЗС України є модернізацією радянського вертольоту типу Мі-2.

 

Тобто визначений обсяг фінансування є саме витратами на глибоку модернізацію цього гелікоптеру, до речі у січні 2021 року стало відомо, що Акціонерне товариство «Мотор Січ» створить морську версію гелікоптера Мі-2 на замовлення Міноборони України.

 

Нагадуємо: