Maersk намагається налагодити перевезення контейнерів через Росію в обхід Суецького каналу

  Одна з найбільших логістичних компаній A.P. Moller-Maersk Group з Данії (штаб-квартира в Копенгагені), що спеціалізується на контейнерних перевезеннях, вирішила збільшити свій вантажопотік, вибравши для транспортування російську залізницю. Перевізнику явно не сподобалося «пригода» контейнеровоза Ever Given (компанії Evergreen Line) в Суецькому каналі в кінці березня 2021 року і він вирішив підстрахуватися. Тепер контейнери з Азії будуть потрапляти в Європу в обхід через РФ.

 

  Спочатку контейнери з АТР морем будуть доправляти в порт Східний (Приморський край). Звідти по залізницях РФ вони будуть надходити в порт Новоросійськ (Краснодарський край), а далі їх кораблями їх будуть перевозити в Середземномор’я.

 

  25 травня 2021 року Далекосхідне митне управління розмістило на своєму сайті інформацію, що перші 247 контейнерів уже оформлені російською митницею у м.Находка. Термін доставки залізницею між російськими портами становить 12 діб. Загальна транзитний час з порту вибуття до порту прибуття – 25-30 діб, тоді як при традиційному морському шляху через Суецький канал 40-45 діб

 

  В 2019 році згадана датська компанія вже запустила схожий  транзитний маршрут між російськими портами Східний і Санкт-Петербург. З початку 2021 року по ньому перевезли аж 1986 контейнерів.

 

  Вся проблема полягає в мізерній пропускній здатності Трансибу  в плані перевезення контейнерів. Для того щоб перевезти таку ж кількість контейнерів, яку бере на борт один контейнеровоз, потрібна велика кількість вагонів і поїздів. Скоріше за все Майєрск вирішив зробити пробне перевезення, щоб подивитися, як цей шлях може працювати. Якщо все буде більш-менш, то його зможуть використовувати не замість, а на додаток до традиційних перевезень через Суецький канал. І, скоріше за все, ці перевезення будуть дуже обмеженими та застосовуватимуться тільки для певних типів вантажів через значне удорожчання перевезення по сухопутному шляху. Перевезення залізницею значно дорожче, ніж морем, сюди ж додається подвійна обробка вантажу в портах перевантаження.

 

  Але росіяни радіють з того і чомусь переконані, що всі вантажі із Азії підуть семе через порти Східний і Новоросійськ, а Суецький канал буде простоювати.

 

Нагадуємо: