Закарпатська ОВА оголосила про початок збору заявок на конкурс стартапів, українці мають можливість отримати до 200 тисяч гривень на реалізацію свого проєкту.
За даними ОВА, пріоритетними напрямками є:
- ініціативи від внутрішньо переміщених осіб, ветеранів 2014–2024 років та членів їхніх родин (30% від загальної суми бюджету);
- проєкти, які реалізуватимуть на гірських територіях Закарпаття (20% від загальної суми);
- інші ідеї, які відповідають критеріям Конкурсу (50% від бюджету).
«Ця ініціатива є важливою для економіки нашого краю, оскільки сприяє розвитку малого та середнього бізнесу, створенню нових робочих місць, впровадженню інновацій. Підтримка підприємців допомагає зміцнювати місцеву економіку, підвищувати її стійкість і конкурентоспроможність», – сказав Василь Іванчо, заступник голови Закарпатської ОВА.
Перелік необхідних документів
Для подачі заявки на участь в конкурсі бізнес-проєктів для підприємців-початківців необхідно надіслати підписаний електронно-цифровим підписом архів (RAR або ZIP). Архів має містити наступні документи:
- Підписана заява.
- Підписана заявка на участь для фізичних осіб або для ФОП.
- Підписана реєстраційна картка проєкту.
- Підписаний лист-згода.
- Копія паспорту та ідентифікаційний код.
- Довідка про відсутність заборгованості із податків та зборів з Державної податкової служби.
- Розгорнутий витяг з ЄДР (у разі реєстрації ФОП та внесення змін).
- Довідка про реквізити рахунку.
- Довідка про наявність статусу ВПО або ветерана/учасника бойових дій (за наявності).
Джерело: https://uzhgorod.net.ua/news/183061