За три місяці Єдина ветеранська лінія опрацювала понад 12 тисяч звернень

За три місяці Єдина ветеранська лінія опрацювала понад 12 тисяч звернень

Оператори Єдиної ветеранської лінії, створеної Міністерством у справах ветеранів України за допомогою Українського Червоного Хреста, за 3 місяці роботи опрацювали вже понад 12 тисяч звернень. Про це повідомив заступник глави відомства Руслан Приходько.

Заступник міністра наголосив, що навантаження на операторів постійно зростає, звернень все більше. Він також додав, що зараз ветерани та члени їхніх сімей можуть звернутися на єдину лінію “практично з будь-яким запитом”.

“Серед найпопулярніших тем звернень – медичні проблеми, забезпечення житлом, питання соціального характеру, грошові виплати та пільги, оформлення статусу УБД та інваліда внаслідок війни”, – розповів Приходько.

Водночас керівниця інформаційного центру Українського Червоного Хреста Марія Кутіна розповіла, що наразі на Єдиній ветеранській лінії працюють вісім операторів, планують додати ще двох найближчим часом. Усі вони пройшли відповідну підготовку і можуть надати емоційну та психологічну допомогу. Також оператори допомагають скерувати звернення, якщо вони перебувають у компетенції інших міністерств і відомств, найчастіше йдеться про Міноборони чи МОЗ.

Також працюють два юристи, які допомагають у роз’ясненні правових моментів.

“У середньому оператори приймають по 60-80 дзвінків на день, хоча ми зафіксували рекорд у майже 100 звернень за зміну, але це було тільки один раз”, – розповіла Кутіна.

Телефон Єдиної ветеранської лінії 0 800 505 217, вона працює щодня з 8:00 до 20:00.

За три місяці Єдина ветеранська лінія опрацювала понад 12 тисяч звернень

Джерело: https://interfax.com.ua/news/general/998114.html

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

https:///bezoplatne-zuboprotezuvannia-dlia-veteraniv-dostupne-vzhe-v-94-medzakladakh-ukrainy/
Поділитися: