6 січня Мінветеранів відкрило збір заяв від охочих стати фахівцем із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб. Ми підготували детальну інформацію про проєкт, особливості нової професії, оновлені вимоги до кандидатів, процес подачі заяви та етапи відбору.
Відбір проводиться на всій території України (окрім тимчасово окупованих територій України та територій, на яких ведуться активні бойові дії). Проте при заповненні заявки у кандидатів буде можливість обрати територіальну громаду з переліку. Якщо у списку відсутня громада, це означає, що наразі там відсутня відповідна вакансія. У такому разі заява буде збережена у резерві, де зберігатиметься строком до одного року з дати реєстрації.
Подати заяву можна тільки в електронній формі через платформу е-Ветеран. Для цього необхідні наступні документи:
- Електронний підпис (файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис).
- Документ про освіту.
- Паспорт громадянина України (ID-картка).
- Облікова картка платника податків (РНОКПП) — за наявності.
- Довідка медико-соціальної експертної комісії — за наявності.
- Резюме (в довільній формі). Детальніше про рекомендований зміст та структуру резюме — читайте у розділі “Питання та відповіді” за посиланням.
Щоб подати заяву:
- Авторизуйтеся у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Заповніть онлайн-форму і пройдіть онлайн тестування.
- Переконайтесь, що відомості в заяві є коректними і достовірними.
- Підпишіть заяву за допомогою електронного підпису.
Вимоги до кандидатів
- Громадянство України;
- Освіта не нижче рівня бакалавра за спеціальностями:
- Освіта;
- Культура, мистецтво, гуманітарні науки;
- Соціальні науки, журналістика, інформація;
- Бізнес, адміністрування, право;
- Інформаційні технології;
- Інженерія, виробництво, будівництво;
- Охорона здоров’я, соціальне забезпечення;
- Транспорт і послуги;
- Безпека та оборона.
Як відбуватиметься відбір кандидатів?
Усі отримані заявки розглядає комісія, утворена місцевим органом, із залученням до її складу фахівців Міністерства у справах ветеранів України, експертів, керівника закладу та за можливості представників інституту громадянського суспільства (за згодою).
Відбір проходить у кілька етапів:
- Проведення тестування (психологічне та на знання законодавства);
- Співбесіда;
- У разі успішного погодження кандидатури — працевлаштування в комунальній установі/закладі, комунальному некомерційному підприємстві.
- І останній етап — підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.
За умови рівних результатів відбору перевагу матимуть кандидати, які є:
- ветеранами війни,
- особами з особливими заслугами перед Батьківщиною,
- постраждалими учасниками Революції Гідності,
- членами сімей загиблих (померлих) ветеранів війни або Захисників/Захисниць України.
Проте у Мінветеранів підкреслили, що приналежність кандидата до однієї з цих категорій осіб є додатковою, але не виключною перевагою. Головним критерієм будуть професійні якості та здатність надавати ефективні послуги.
Терміни
- І етап – до 31 січня 2025 року;
- ІІ етап – до 15 лютого 2025 року;
- ІІІ етап – до 28 лютого 2025 року;
- IV етап – до 15 березня 2025 року;
- V етап – до 31 березня 2025 року.
НАГАДАЄМО: