Аналітики компанії Graphika стверджують, що майже шість років російська кампанія з дезінформації приховано діяла на 300-х соцмедійних платформах із використанням семи мов.
«Кампанія, яку дослідники назвали «Вторинна інфекція», включала поширення неправдивих твітів, буцімто опублікованих американськими та європейськими посадовцями, а також теорій змов щодо коронавірусу», — повідомляє «Голос Америки».
Більшість неправдивого контенту стосувалась дискредитації України, зауважують дослідники.
Інші теми включали зображення США та НАТО як агресорів, а Європи — слабкою та розділеною. Критики російського уряду виставлялись аморальними типами або алкоголіками; мусульман зображували як агресорів, а російський уряд — жертвою нещирості та змов «Заходу».
Вибори на Заході є виключно несправедливими, Туреччина — агресивна держава, а світові спортивні установи та змагання — непрофесійні, несправедливі та русофобські.
Кампанія інформаційних вкидань мала на меті підтримати російську владу й підривати довіру до її опонентів, заявляє дослідник Graphika Бен Німмо.
Німмо також звернув увагу на»ноу-хау»: замість того, щоб поширювати пропаганду через уже «розкручені» акаунти, росіяни створювали одноразові, які поширювали по одному повідомленню, а потім зникали.