За два тижні від початку роботи в Житомирі цілодобової телефонної ветеранської лінії на неї надійшли 50 звернень від житомирян із різних питань.
Про це в етері Українського радіо Житомир у розмові із кореспонденткою Оксаною Кропивницькою розповіла директорка Житомирського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ольга Юрченко. Про це пише Суспільне.
За словами пані Юрченко, характер і тривалість розмов різні.
“Коли ми готувалися до відкриття телефонної ветеранської лінії, головною умовою було навчання тих людей, які приймають дзвінки. Ми готували людей, що дзвінки можуть бути не тільки дзвінок–запитання, а й “крик душі” або ситуація, пов’язана із неадекватною поведінкою, особливо у вечірні та нічні години. І зараз колеги моніторять та обговорюють кожен робочий день. Ми виписуємо проблемні запитання і далі продовжуємо навчання для наших спеціалістів. Процес роботи породжує нові фактажі і ми маємо наших спеціалістів підтримувати і готувати, щоб людина не була розгубленою”, — сказала Ольга Юрченко.
Телефонна ветеранська лінія працює цілодобово. Коли спеціалісти отримують дзвінок, в першу чергу іде повідомлення про те, що цей дзвінок обов’язково фіксується, розповіла Ольга Юрченко. Ведеться спеціальний журнал дзвінків. Якщо це не коротке інформування, а людина потребує комплексної допомоги, то спеціалісти заповнюють спеціальну картку клієнта, в якій виписуються основні потреби. Картка передається Службі соціальної підтримки захисників, і вже ці питання переадресовують на відповідні управління, департаменти і відділи.
Телефон цілодобової ветеранської телефонної лінії в Житомирі — 097 837 37 84.