На великому рекламному щиті посеред Києва розміщена реклама телеграм-каналу “Нач-штабу”. У лютому цього року у Збройних силах України повідомляли, що цей телеграм-канал було створено російськими спецслужбами для поширення фейків про ЗСУ, збору інформації про них для подальшої дискредитації українських військовослужбовців і ЗСУ в цілому.
Про це у себе в Фейсбук написав пресофіцер Роман Туровець.
“Просто зараз у Києві. Відкрита реклама ворожого ресурсу, мета якого полягає у дезінформуванні суспільства та дискредитації українського війська”, – повідомив офіцер.
Він також додав, що канал позиціонує себе як проукраїнський, проте українського там немає нічого – класична форма реалізації ворожого ІПсО (Інформаційно-психологічних операцій). Для привертання уваги до себе і маскування мети діяльності, канал періодично висвітлює те, чим цікавиться наше суспільство – актуальну проблематику війська. Але інша частина інформації – дезінформація, дискредитація і збирання даних про Збройні Сили та інші складові сил оборони.
“Пам’ятаєте конкурс, організований на цьому каналі – щоб військовослужбовці надсилали фотографії машин командирів своїх підрозділів? За це навіть грошову винагороду пропонували. І мета яка благородна, здавалося б – викрити корупцію. Насправді це банальне збирання даних про керівний склад. У 2017 році офіцера ГУР МО Максима Шаповала російські спецслужби вбили шляхом підриву автомобіля. Вбивці достеменно знали марку і номер машини. Щось треба ще пояснювати, для чого такі “конкурси”, – додає Роман Туровець.
Нагадуємо: