Творці бренду Чорнобильської зони показали логотипи (ФОТО)

Творці бренду Чорнобильської зони показали логотипи (ФОТО)

Дизайнери представили брендбук і логотип Чорнобильської зони. Про це повідомляє сайт “Banda.agency”. Нещодавно урядовці пообіцяли, що вони планують розвивати бренд Зони Відчуження.

 

Творці бренду Чорнобильської зони показали логотипи (ФОТО)

 

У логотипі використана округла форма поверхні реактора, що вибухнув 26 квітня 1986 року. З кожним роком зображення ставатиме більш тьмяним – до 2064 року воно зникне повністю. Центральна точка на логотипі буде ставати все менше, що буде символізувати вихід електростанції з експлуатації, пояснюють творці.

 

Творці бренду Чорнобильської зони показали логотипи (ФОТО)

 

Над новим брендом працювало креативне агентство “Banda Agency”. Студія також створила новий сайт Чорнобильської зони і Мерч в фірмовому стилі: футболки, марки, монети, сумки.

 

Творці бренду Чорнобильської зони показали логотипи (ФОТО)

 

“Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає нам можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення” – пишуть на сайті редакції. 

 

Нагадаємо:

 

http:///vynyshchuvach-mirage-f1b-rozbyvsia-v-ssha/
Поділитися: