Дизайнери представили брендбук і логотип Чорнобильської зони. Про це повідомляє сайт “Banda.agency”. Нещодавно урядовці пообіцяли, що вони планують розвивати бренд Зони Відчуження.
У логотипі використана округла форма поверхні реактора, що вибухнув 26 квітня 1986 року. З кожним роком зображення ставатиме більш тьмяним – до 2064 року воно зникне повністю. Центральна точка на логотипі буде ставати все менше, що буде символізувати вихід електростанції з експлуатації, пояснюють творці.
Над новим брендом працювало креативне агентство “Banda Agency”. Студія також створила новий сайт Чорнобильської зони і Мерч в фірмовому стилі: футболки, марки, монети, сумки.
“Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає нам можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення” – пишуть на сайті редакції.
Нагадаємо: