У бригаді тактичної авіації імені Петра Франка стартувала підготовка до проведення повітряного параду на День Незалежності України. Цього дня один за одним у небо парами здіймалися потужні красені Су-24М та Су-24МР.
Про це повідомляє АрміяІнформ.
Льотна зміна складалася з двох частин. Спочатку екіпажі відпрацьовували завдання на злітаність та пілотування у складі пари, а згодом виконували польоти на малих і середній висотах у складі ланки.
Поки літаки злітали, сідали й зарулювали на центральну стоянку, в технічно-експлуатаційній частині (ТЕЧ) бригади кипіла робота. Під керівництвом виконувача обов’язків начальника ТЕЧ капітана Олега Пелехівського фахівці груп закінчували проведення регламентних робіт на літаку Су-24М.
Цей підрозділ уже два роки поспіль визнаний найкращим серед усіх ТЕЧ Повітряних Сил. Це й не дивно, адже тут працюють справжні професіонали своєї справи. Один з них — технік групи регламенту й ремонту засобів аварійного покидання літака Леонід Шенфельд. В авіації чоловік практично все життя. Після закінчення Васильківського ВАТУ був техніком літака, а після звільнення — уже понад двадцять років, як працівник ЗСУ продовжує ремонтувати та обслуговувати крилаті машини. Він передає свій потужний досвід і навчає молодих офіцерів і контрактників. Сам капітан Олег Пелехівський є одним з найкращих фахівців інженерно-авіаційної служби частини, має великий практичний досвід експлуатації всіх типів літаків бригади.
А завершуються регламентні роботи випробуванням літака на спеціально обладнаному майданчику за працюючих двигунів. Наземні фахівці проводять перевірку працездатності всіх систем на всіх режимах польоту. Особливу увагу інженери звертають на ті вузли й агрегати, які були замінені під час регламентів. Весь процес перевірки роботи дублюється та контролюється.
“У нас склалися добрі професійні стосунки з Миколаївським авіаремонтним підприємством. Деталі й вузли, які перебувають на гарантійному обслуговувані, ми відправляємо на ремонт їм, деякі самі ремонтуємо. Рівень професійної підготовки наших спеціалістів не поступається фахівцям заводу, це й дає змогу виконувати всі види робіт на досить високому рівні”, — зазначив заступник командира бригади з інженерно-авіаційної служби підполковник Валерій Гаврилюк.
Офіцер пригадав, як у 2014 році, з початком російської агресії, режим роботи ТЕЧ був переведений на цілодобовий — у три зміни. І саме це дало можливість у короткі терміни ввести в бойовий стрій літаки другої групи утримання власними силами.
“І якщо того буде вимагати обстановка на Сході держави, ми маємо можливість знову все це повторити й посилити бойову спроможність нашої бригад”, — проінформував заступник командира бригади.
Випробування літака пройшло успішно — всі системи, вузли й агрегати працюють згідно з технічними вимогами. І на наступну льотну зміну цей потужний красень знову підніметься у небесну височінь і своїм польотом радуватиме сотні тисяч українців.
Робота фахівців технічно-експлуатаційної частини успішно завершена, і їх очікує вже інший “пацієнт” — навчально-бойовий літак Л-39.
Так уже в авіації заведено — щоб один літак піднявся у повітря, працюють сотні фахівців: інженерів, техніків, водіїв, зв’язківців, фахівців підрозділів і служб забезпечення. Одні готують літаки, засоби зв’язку й радіотехнічного забезпечення, спеціальну техніку, а інші — об’єкти аеродрому та його інфраструктуру. Всі вони об’єднані одним — літати й захищати свою країну.
Нагадуємо: