Veteran Hub спільно з креативною агенцією Underdog запустили інформаційну кампанію «Шлях ветеранів та ветеранок», засновану на попередньому дослідженні, інформує Rubryka.com. Організація провела понад 60 глибинних інтерв’ю з ветеранами та ветеранками, щоб з’ясувати, що відбувається під час повернення до цивільного життя, поки війна ще триває.
За інформацією Міністерства у справах ветеранів, на сьогодні в Україні вже налічується 1,2 млн ветеранів, і ця цифра може зрости до 5-6 млн у майбутньому. Повернувшись із фронту, кожен ветеран стикається з різними викликами: як звикнути до життя в мирному середовищі, забезпечити свою сім’ю, бути корисним у тилу, налагодити нормальний сон, і як уникнути почуття провини через те, що товариші продовжують воювати, а ти ні.
Для інформування ветеранів та ветеранок про те, як діяти в умовах цивільного життя, і нагадування, що вони не самотні в цьому процесі, Veteran Hub оновив свою діяльність. На новій версії сайту організації детально описані всі етапи шляху військових: від служби до адаптації та інтеграції в цивільне середовище.
Також були зібрані шість особистих історій українських ветеранів і ветеранок, які зараз намагаються відновити своє життя в тилу. На інформаційних плакатах можна знайти особисті переживання кожного героя цієї ініціативи:
– Я теж поступово звикаю до буденності та повсякденного життя;
– Я також повернувся до цивільного життя, відчуваючи себе «чужим»;
– Я теж заново вчуся спілкуватися і знаходити спільну мову з людьми;
– Я також боролася з проблемами зі сном;
– Я теж почав працювати і звикаю до протеза;
– Я також не можу повністю розслабитися, але планую своє майбутнє.
Ці слова можуть відгукнутися тим ветеранам і ветеранкам, які проходять через подібні труднощі.
Щоб охопити якомога більше ветеранів та ветеранок, було важливо розмістити інформацію в місцях, де вони та їхні близькі бувають найчастіше. Саме тому інформативні плакати та анімовані відео розповсюдили у мережі кафе Aroma Kava. На плакатах розміщено QR-коди, які ведуть на сайт “Шлях ветеранів та ветеранок”, де зібрано інформацію про всі етапи їхнього життєвого шляху.
Окрім цього, аналогічні банери розміщені на вокзалах українських міст, адже ці місця традиційно пов’язані зі значним скупченням людей. Вокзали стали символом зустрічей і прощань для військових та їхніх рідних. Інформація на банерах корисна не тільки для ветеранів, але й для їхніх близьких, які прагнуть підтримати своїх рідних у цей складний період.