Працівників ЦНАПів та органів місцевого самоврядування Тернополя навчали спілкуванню з ветеранами війни

  Днями, у Тернополі, відбувся тренінг для працівників ЦНАПів та органів місцевого самоврядування – «Спілкування з військовими, ветеранами та членами їхніх сімей при наданні адміністративних послуг». Під час навчання говорили про те, як спілкуватися, працювати, приймати і розуміти ветеранів та ветеранок і їхній військовий досвід, про етичні норми в спілкуванні з ветеранами, недоречні фрази та запитання у розмовах з ними.

  Тенінг був організований проєктом PROSTO. Один із тренерів – головний психолог Гарячої лінії кризової підтримки Українського ветеранського фонду Олександр Чаморсов.

  “У спілкуванні з ветеранами та чинними військовими доречно дотримуватися загальних етичних рекомендацій, які допомагають створити атмосферу рівності та довіри. Говорити варто прямо, називаючи речі своїми іменами, не вдаючись до двозначних формулювань. Будь-яке запитання, що може образити людину, знецінити її досвід, принизити гідність, є недоречним”, – пояснює Олександр Чаморсов.

  Знати відповіді на ці запитання сьогодні потрібно кожному, а особливо працівникам державних сервісів, які надають послуги ветеранам війни.

  Проєкт став можливим завдяки програмі Український Фонд Швидкого Реагування, яку втілює IREX in Ukraine за підтримки Державного департаменту США.

НАГАДУЄМО: