Літаки на батарейках – Новини ветеранів зі всієї України

Літаки на батарейках

Поділитися:

Великі сегменти авіаційної галузі в цілому вже готові до переходу на електричну енергію. Першими масовими електролітаками можуть стати апарати місткістю до 19 пасажирів. Вивести на ринок футуристичні аеротаксі значно складніше, так як вони вимагають нових технологій, пише Business Insider.

Перехід на літій-іонні батареї дозволить літати на відстань до 550 кілометрів. Цього достатньо для більшої частини літаків такого класу. Наприклад, найпопулярніший авіамаршрут в світі, Сінгапур-Куала Лумпур, має протяжність 300 км.

Аеротаксі з можливістю вертикального зльоту та посадки залишаються перспективним сегментом, в який вже вклали понад $30 млрд. Серед інвесторів компанії, як Uber і Boeing. Однак електрифіковані літальні апарати вимагають дещо інших конструктивних рішень, нового типу батарей і надійного зв’язку 5G для автономної роботи. Через це вони не скоро з’являться на ринку.

Аналітики компанії Lux Research прогнозують, що авіаційний сектор буде одним з головних рушійних чинників для ринку батарей. Його обсяг оцінюється в $550 млрд.

Великі літаки, які літають на тисячі кілометрів, ніколи не перейдуть на електротягу. Використання акумуляторів в них значно зменшить вагу корисного вантажу, що робить їх комерційно невигідними.

Авіаційна галузь до початку пандемії коронавірусу мала обсяг близько $ 840 млрд. Використання двигунів на рідкому паливі літаки додає в атмосферу  3% світових викидів вуглекислого газу. Прогнозується, що до 2050 року обсяги викидів потроїться.

NASA продемонструвало перший повністю електричний літак. Це чотиримісний апарат, який має по сім двигунів на кожному напівкрилі. Його розробляли з 2015 року.

Норвегія стала однією з перших країн, які заявили про повний перехід на коротких маршрутах до 1,5 години на електричну авіацію до 2040 року.