Газогони “Північний потік” могли бути підірвані із середини, але за останньою версією винен танкер під прапором Греції

  Минулого року, починаючи з 6 вересня танкер Minerva Julie під прапором Греції майже тиждень знаходився у Балтійському морі і ненадовго зупинявся неподалік місця, де 26 вересня сталися вибухи, які зруйнували газогони “Північний потік” 1 і 2, передає Business Insider.

  За інформацією видання, одним із перших на танкер звернув увагу аналітик із Данії Олівер Олександр. Він також звернув увагу на те, що поблизу танкера, знаходилась якась яхта, яка, за інформацією німецьких ЗМІ, теж може бути причетна до доставлення вибухівки.

  За даними Business Insider власник танкера Minerva Julie підтвердив інформацію про знаходження судна у Балтійському морі. Він сказав, що екіпаж танкера очікував на інструкції щодо рейсу, і що це звичайна практика.

  Business Insider одразу заявила, що зупинка танкера в районі майбутнього підриву газогонів призвела до спекуляції у мережі, і що екіпаж не причетний до підриву. А безпідставні звинувачення України – виходить, це нормальна практика?


  Існує й інша версія, яку вважають настільки фантастичною, що їй не приділяють взагалі жодної уваги: газогони “Північні потоки” (1 і 2) булі підірвані із середини. Потрапити в середину труби вибухівка могла або з російського, або з німецького закінчення нитки газогону. Дана версія грунтуєтья на характері пошкодження газової труби у місці вибуху.

  Але всі наполегливо шукають “корабель” і “замовників”.

  Якщо виходити з позиції “кому це вигідно?”, то скоріше за все “замовник” розраховував на зростання ціни на газ до $5000. Але “щось пішло не так” і за півроку ціна знизилась майже до $400. І хто від цього виграв та програв? Кому сьогодні вигідно знайти “український (натівський, американський) слід”?

  Юріс Шалтіс, спеціально для “НОВА: новини ветеранів”.

НАГАДУЄМО:

 

Україну намагаються звинуватити у підриві Північних потоків