«Ветеранська» телефонна лінія працює: набираємо номер 1545, далі кнопка 9

  22 квітня 2021 року на платформі Урядового  контактного  центру розпочала свою роботу «ветеранська» телефонна  лінія. Зателефонувавши за номером 15-45 (далі обрати 9)  ветерани та члени їхніх сімей, родини загиблих можуть оперативно отримати відповідь на питання щодо соціального захисту, психологічної та правової допомоги та інших ветеранських питань, повідомляє  mva.gov.ua.

 

  Для організації роботи «ветеранської» телефонної лінії Мінветеранів провело професійне навчання операторів контакт-центру для швидкого та кваліфікованого опрацювання звернень, надання допомоги та додаткових роз’яснень з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової підтримки захисників України.

 

  В  перший день роботи телефонної лінії 1545  (далі кнопка 9) операторами контакт-центру зареєстровано 49 звернень. На 22 з них – оперативно надано відповіді на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової допомоги. Інші 27 звернень – опрацьовані та спрямовані до профільних органів державної влади та інституцій для підготовки розширених та детальних відповідей.

 

“Вже перша доба роботи “ветеранського” контакт-центру показала, що у спільноти є значний запит на удосконалення комунікації між ветеранами та державою. Зворотний зв’язок є важливою складовою реалізації успішної ветеранської політики, яку ми будемо розширювати та вдосконалювати, – коментує міністерка у справах ветеранів Юлія Лапутіна.

 

Зателефонувати на «ветеранську» лінію можна за номером  1545 – далі кнопка 9.

 

Нагадуємо: