Туреччина підписала контракт з Україною на постачання двигунів для важкого ударного гелікоптера ATAK-II. Гендиректор компанії TUSAŞ Темель Котіль назвав Україну «братньою країною» та відмітив, що проблем з українськими підприємства, через ембарго та санкції не буде.
Вибір на користь українських авіабудівельників обраний через відсутність сьогодні в Туреччини альтернативи, а співпраця з західними компаніями може припинитися через чергові геополітичні виклики. Подібна ситуція вже виникала із силовою установкою до танку Altay, тому офіційна Анкара хоче убезпечити себе від подібних несподіванок у майбутньому.
ATAK-II, відноситься до 11-тонних гелікоптерів і може нести 1500 кг озброєння та боєприпасів. Розробка важкого ударного гелікоптеру T929 стартувала у 2019 році з підписання угоди між SSB та TAI на реалізацію програми Ağır Sınıf Taarruz Helikopter (в перекладі з турецької – бойовий гелікоптери важкого класу).

Озвучені деякі технічні характеристики для нового гелікоптеру: вага – 11 тон, 2 газотурбінних двигуна, кабіна пілотів виконана у вигляді тандему. Стійкий до факторів навколишнього середовища і може використання у спекотному кліматі, має сучасні засоби РЕБ.
У 2019 почали збирати перший льотний зразок гвинтокрила. На презентації модель була оснащена макетами протитанкових ракет L-UMTAS. Додатково вертоліт оснастили макетами пускових установок некерованих ракет калібру 70 мм.
Нагадуємо: