Щоб потрапити на службу за контрактом до Військово-Морських Сил, не обов’язково приїжджати до Одеси

У вербувальному центрі ВМС ЗС України відбувся інструктаж чергової мобільної вербувальної групи. Його проводили представники самого центру та Одеського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки військовослужбовців.

Уже з наступного тижня військові з підрозділів національного флоту, які входять до складу мобільної групи, роз’їдуться по всій Україні, щоб розповісти цивільному населенню про переваги служби за контрактом у Військово-Морських Силах ЗС України як перспективного працевлаштування.

− Вербувальний центр ВМС ЗС України розпочав свою роботу ще в 2016 році. З перших кроків стало зрозуміло – якщо ми залишатимемося на одному місці, то не зможемо донести до великої кількості аудиторії потрібну інформацію. Тож вирішили зробити свою мережу. Це полегшує роботу територіальним центрам комплектування, а також спрощує комунікацію між кандидатом та тією військовою частиною, де він чи вона бажає проходити службу. Наприклад, коли людина в Львівській області виявила бажання служити в морській піхоті чи на кораблі, то їй не треба їхати до Одеси, а варто лише звернутися до нашого представника, який знаходиться у Львівській області. Потім за місцем прописки звернутися у військкомат, де зберуть необхідні документи. А далі навчальний центр і служба в тій військовій частині, де кандидат планував служити, − розповідає представник вербувального центру ВМС ЗС України капітан-лейтенант Іван Климко.

Звісно, щоб отримати максимальний результат, представники мобільних вербувальних груп мають володіти відповідними морально-діловими якостями.

− Вони повинні бути комунікабельними, мати певний досвід та вміння донести до людей важливість і переваги служби. А їх на сьогодні чимало:  це і гідне грошове забезпечення, і соціальний пакет, і збереження робочого місця тощо. До слова, військові, які задіяні в мобільних групах, мають змогу пройти відповідні курси і претендувати на штатні посади інструкторів із рекрутингу. І на сьогодні у нас є такі приклади, − розповів Іван Климко.

Аби покращити ефективність інформування громадян, кожен вербувальник отримав тематичні календарі, агітаційні плакати, брошури та Дайджест, випущений Інформаційним агентством АрміяInform, у якому багато цікавих матеріалів про сьогодення війська.