Мінветеранів відкриває кол-центр на платформі Урядової «гарячої лінії»

Для надання захисникам України оперативних і фахових консультацій з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки Міністерство у справах ветеранів розпочало роботу над створенням спеціалізованого кол-центру. Новий сервіс працюватиме на платформі Урядової «гарячої лінії» і матиме єдиний телефонний номер для всіх областей України.

 

Наразі триває опрацювання технічної підтримки кол-центру, формування інформаційно-довідкової бази стандартних запитів та підготовка персоналу. Кол-центр працюватиме цілодобово у режимі чат-боту та безпосереднього спілкування з оператором-консультантом. Планується, що у перспективі на лінії чергуватимуть психолог і юрист. У разі, коли заявник звертатиметься із складною проблемою, його дзвінок зможуть зареєструвати як звернення громадян, що дозволить опрацювати його у встановленому законом порядку.

 

«Розширення каналів комунікації держави та ветеранів з використанням сучасних сервісів надасть можливість захисникам з різних куточків України пришвидшити вирішення проблемних питань та отримати відповідну допомогу», – вважає міністерка Юлія Лапутіна.

 

Організація нового сервісу сприятиме більш ефективному формуванню і реалізації державної підтримки захисників і захисниць України, допоможе їм реалізувати свій потенціал у мирному житті, переконан пані міністерка.

 

Нагадуємо: